Ya arkadaşlar ciddi ciddi sorucam, lütfen fazla pimpirikli ve anormal davranıyorsam bana bunu söyleyin. Oğlum sürekli kabiz oluyor, annem bir poşet içinde kayısı kurusu vermişti. Doğal kurutmuş kendi köyde. Ama bazılarının üzerine minik kuş tüyleri yapışmış, birkac tanesinin üzerinde kuş pisliği falan vardı. Ben bu tüyler hastalık saçar diye pimpirik yapıyorum, sizce bu tavrım normal mi annem babam deliymişim gibi davranıyor.