Arkadaşlar ilk bebeğim lütfen linçleyecek olan okumadan çıkabilir 🙏🏻 bebeğim 6.5 aylık bugüne kadar hep anne sütü verdim hiç mama kullanmadı mamalar ile ilgili bilgilere sahip değilim bebeğimi demin emzirdim ve çok ağladı galiba artık doymuyor doğduğu gün hastanede mama vermiştik hemşire sakla bulunsun evinizde demişti ve saklamıştım ama kapağı hep kapalı ağlayınca telaş oldum ve o mamadan azıcık içirdim 60 cc kadar içti son kullanma tarihi 2025 yazıyordu üstünde ama ağzı açılalı 6 ay oldu nerdeyse sonradan kafam dank etti bir sıkıntı olur mu tecrübeli anneler lütfen beni bilgilendirir misiniz 😔😔😔