Selam anneler 4 yaştan bildiriyorum kolaylaşır dedikçe zorlaşıyor mu ne 😂1 dk yerinde durmayan bir oğlum var ve aşırı muzur.Saçımı başımı yoluyorum artık evin duvarındaki boyaları söktü.tuvalete gidiyorum diyor peşinden gidiyorum. Bu aralar yeni huy çıktı 1-2 gündür benden hızlı davranıp kendini hemen tuvalete kitliyor(kapının kilidi içerden kitleniyor onu da değiştireceğim) 1 saniyede tuvalet fırçasını eline almış tuvaletin içinde oynuyor arkamı dönüyorum duşakabinin içine girmiş duşakabini rayından çıkartıyor. Çiçekleri sulayacağım diyor musluktan su alıp gidiyor her yer su. Bir bakmışım yatak odamdaki kolyelerim yerlerde. Ne var ne yok kaldırdım evde devamlı peşindeyim ama 1 sn arkamı dönsem olanlar oluyor sizin çocuklar da böyle mi evde sağlam bişey kalmayacak bu gidişle.