potikanasi ben eğitim almadım kendi kendime eğitim verdim. Bence verdikleri eğitimin temel mantığı aynı. Önce sizin kafaya koymanız kararlı olmanız gerekiyor. Benim bebeğim kucakta sallayarak uyuyordu. Gece de saat başı uyanıp beşiğinin sallanmasını istiyordu.
Yatıp kaldır yöntemi yaptım. Beşiğine yatırdım. Ağladığında güzel şeyler söyleyip hafif dokunarak sakinleştirmeye çalıştım. Gözünden yaş geldiği an kucağıma aldım. Odadan çıkmadan biraz dolaştım. Sakinleşince tekrar yatırdım. Tabi sürekli sar başa oluyor. Uyutmam bir, bir buçuk saatimi aldı. Her gün saat azalıyor. İlk zamanlar bir saatken sonra yarım saate düşüyor, sonra on dakikaya. Burda önemli olan kesinlikle sizin tutarlı olmanız. Bir haftada bebek alışıyor. Ben telefondan pış pış sesi açtım bu arada. Şu an beşiğine yatıyorum, pış pış açıyorum on dakikada döne döne uyuyor. Pış pışta destek ama küçük bir destek benim için, kucakta sallamaya kıyaslarsam 🥹 ve öğlen uykuları alarm kurulmuş gibi yarım saatti. Bu eğitimle kendiliğinden bir saate çıktı