vecihi ya açlık çok vurmadı beni de şekeri kesmek çikolata pasta yememek makarna patates kızartması döner falan çok yoruyor ben zaten eskiden pek yemeğe düşkün değildim az yerdim şimdi az yesem de gitmiyor üçüncü haftadayım geçen hafta diyetisyende gördüğüm kiloyu hala evde görmüş değilim geçen çarşamba 71 900 çıktım şimdi evde 72 lerde geziyorum anlamadım bu işi bu ay bitsin diye bekliyorum valla sıkıldım