zehranisaa Alışkanlık yapmış olabilir mi kendine saçma bir soru gelebilir ama ben inanmaya başladım yani 3 aylığız daha
Bbcrrr Artık beslenme saatlerinin farkına varma zamanı ama çokta değil açıkcası, daha henüz gece gündüzü kavramaya tam henüz başlamadı, 4.aydan sonra uyku eğitimi yavaştan başarsanız bu düzene girer , 4.ay atağına bile hazırlık yapıyor olabilir