bebisinannesi1 Öğlen ocağa koydum tam 12 saat kısık ateşte kaynattım sonuç bu saate kaldım😖 şimdi ben bunu dışarıda soğumaya bıraktım tam olarak kaç saatte soğur bu sabah 8de eşim işe gidecek o zamana kadar bozulur mu o zaman kalkıp buzluğa atsam?
asel0404 bebisinannesi1 yat uyu kız derde bak 😀keşke tek derdim bu olsa . Zaten sıcak sıcak buzluga girmez ki
asel0404 bebisinannesi1 yok yok gitmez çünkü beklesen 1 saatte bile soğumaz mutfakta mı soğutacaksın balkonda falan mı
asel0404 bebisinannesi1 anca soğur hani balkon olsa daha erken soğur da uyu sen dinlen sabah koyarsın 😌