Doktorum 2. Ayına kadar devam et demişti ama ben devam etmesemde bebeğim 3. Ayına kadar kendisi 2-2.5 saatte bir uyandı emmek için. Anne sütünün sindirimi kolay olduğu için kısa sürede acıkıyor bebeklerimiz, evet zor bende çok zorlanıyodum acıksa kendisi uyanır diyordun ama bilinç olmadığı için uyanmıyorlar bazen. Bu yüzdende 2 saat sormadı kan şekerleri düşüyor.