cansuh Gaz sancısı olma ihtimali yüksek, bir de acaba çok mu sıcak oluyor ondan da rahatsız olabilir. Oğlum da ilk hafta çok ağlıyordu, meğer süt yetmiyormuş, mama verdikten sonra ağlamamaya başlamıştı. Yani doyunca rahatlamıştı. ilk haftalarda 30 ml ancak içebiliyordu süt ya da mamayı.