Selam kızlar benim bebeğim 11 Aylık oldu ama hala çorba kivamindan başka hic bisey yemiyor kati bisey versem cok az bisey onu bile kusacak gibi oluyo zamanla öğrenir mi yani ben kendi üzerimde gostererek uyguluyorum çiğneme yutma vs ama bunun altinda başka rahatsızlıklar olabilir mi diye de korkuyorum sizce nasil bir yol izlemeliyim başına gelen var mi?