gBayan Merhaba herkese ben 2 seneye yakın doğum kontrol hapi kullandım 3 ay önce de bıraktım tam olarak 100 gündür (3 ay) adet olamıyorum konu hakkında fikri olan var mı daha önce yaşamış olan??