tazeannisko Bi gün duş alsam ertesi gün kokuyorum kızlar normalde çok temizimdir on günlük lohusayım normal mi böyle olmak
[silindi] tazeannisko normal bacım ilk zamanlar bende de soğan kokusu gibi bişey vardı sonra geçti ama
Mihriiii tazeannisko normal tabiki ama ben şöyle bir çözüm bulmuştum karbonatın içine sevdiğim yağlardan koyup katıştırıyordum. Hindistan cevizi yada lavanta falan. Onu duş aldıktan sonra koltuk altı vs koktuğunu düşündüğüm yerlere sürüyordum inanın rolonlardan çok daha işe yarıyor. En azından bir gün temiz kokuyorsunuz.
Qunqnir Ya insana sanki banyo fayda etmiyor gibi o dönem. Geçici ama merak etmeyin. Süt ter o karışım kokuyo galiba ya
tazeannisko Qunqnir aynı zamanda kanama da devam ediyor sanki adetin son günleri gibi kötü kan kokusu ter karışık ;(
[silindi] tazeannisko tabiki normal daha 10 günlük lohusaymissin benimki 25 gün sürdü üstüne âdet oldum😃
_YanakReisinAnnesii tazeannisko bu durum hormonlar kaynaklı oluyor sanırım. Ağustos sıcağında yaşamıştım bunu çok terliyordum ve keskin bi kokusu oluyordu normalde de terim hiç kokmaz. O dönem o koku burnuma yerleşmişti hep öyle kokuyormuşum gibi geliyordu berbat bi durumdu 😂
likeli tazeannisko lohusa dönemi kötü kokma çok terleme normal geçiçi bir durum. Ben aralıkta doğum yaptım kış olmasına rağmen o kadar çok terlerdim ki günde 2-3 sefer yıkandığımı bilirim. Normalde terim de kokmaz ama lohusalık döneminde leş gibi ter kokuyordum hormonlardan sanırım. Doğal içerikli deodorant roll on kullandım hep ama tamamen kesmiyordu. Zamanla geçti çok şükür.
ilay-mom Evet bende de olmuştu cok terliyordum kendi kokumu alıyordum resmen ama sonra geçti merak etmeyin , hatta diyordum bu koku hep böyle kalacak mı diye de geçti 🤣