Yine de erken önermiş. Ben dinlemezdim heralde bu durumda doktorumu. Her doktorun görüşü başka oluyor çünkü. İnstagramda takip ettiğim bi sürü doktor mama da alsa ek gıda 6. ayda diyorlar. Ama eğer illa başlayacaksanız sadece tadımlık verin çok erken çünkü kıyamam