sevgicanaslann34 sizin daha olgun sütünüz yoktur kolostrum alır bebek şuan 1 2 damla bile alda doyar zaten kolostrum çok yağlıdır zaten sapsarıdır eknolarak ön ve son süt terimi olgun yani 10 15 günü doldurmuş memede olur miktar artar süt rengi kolstruma göre daha beyazdır bebeğin mmeeye geldiğinde ilk aldığı ön süttür yağ oranı azdır su gibidir daha sonra memede kaldıkça gelen süt daha yağlı süttür yağ oranı yüksek sütü alınca dah uzun süre tok kalabilirler, kilo almaları daha hızlı olur, sırf ön süt alan bebekte yeşil kaka da çok olur ha beslenmiyor denilmez ama sık beslenmek ister ön süt alan kilo alımı daha yavaş olabilir daha az yağlı süt aldığı için mesele 5 dk emdi uyudu diğer emmede yine aynı göğüsten başlayın daha sonra diğer göğse geçim 30 dk kadar yağlı süt memede bekler almadıysa eğer o yağlı sütü ön sütü aldıysa önceki emişimde kalan yağlı sütü alıp dieğr memeye geçmesi daha iyi olur kilosu için endişe etmeyin beslenmenixe dikkat edin, bol su tüketin o istedikçe sık sık emzirin süre vs tutmayın ilk 3 ay özellikle patron onlar ne zaman istese emzirin zamanla belki biraz arayı açarsınız emme aralarını ama bence istedikçe vermek zaten kilo alımına ve süt artışına katkı sağlıyor