zeyni_prenses benim boy 169-170 civarı yeni sezeryan oldum kilom eskiden 53-54 civarıydı şuan 65 tam boyuma göre fiziğim gayet güzel tabi biraz sezeryan göbeği var onun dışında bir sorun yok kilo almak istiyorsan muhakkak öğünlerini arttır sabahları 7-8 civari kahvaltı yap 10 -12 arası öğlen yemeği ye ve ekmeği çok tüket gece de 10 dan sonra ye öyle kilo alırsın ki patates kızartması felan da böyle ekmek bana bana ye ben öyle almıştım kiloyu 😄