berennur01 Oğluma doğduğunda, doğum günlerinde, bayramlarda takılan paralar ve altınlara hiç dokunmadık eşim aklına estikçe üstüne 30 40 bin koyup altınları yükseltiyor. Hiç ellemiyoruz. Bir köşede duruyor. Bir de kızım var 10 aylık. Oğlumun ne kadar altını varsa. Onun değerinde kızıma da altın yapıp köşeye koydu. Aynı şekil onlara da dokunmuyoruz. Arada kendisi para ekleyip yükseltiyor. 🙏