İnternette 2 3 saatte uyandırıp beslememiz gerektiği yazıyor. Ben de doktoruma sordum, o da uyandırma acıktığı zaman zaten uyanır ağlar dedi. Ben de öyle yapıyorum. Ama inşallah benim bebeğimde o aya geldiğinde 6 saat kesintisiz uyur. Şuan 45 günlüğüz ☺️