efecikgnr Kızlar ne gündüz uykusu kaldı ne gece sanki bı yeri ağrıyor gibi çığlığı basıp ağlıyor bana aşırı düşkün oldu ne yapacağımı şaşırıyorum sabaha kadar sallanmak istiyor ne yapacam bı haftadır mafolduk
mirooooo efecikgnr şuan bizimkide öyle bazen uyutuyorum 20 dk sonra 10 dk sonra uyanıyor bu ay atak syı ve uyku gerilemesi varmış
efecikgnr mirooooo ya ama ağlarken katılıyor resmen vallah elim ayağım boşalıyor ne yapacağımı şaşırdım .
calksuuu Aynı durumdayım biz 9 aylık olmak üzereyiz bir ayınız böyle geçti hala da devam ediyor o kadar yoruldum ki bugün hüngür hüngür bende ağladım