Hiilyuss Mygirlmybaby normalde büyğkle eşim yatıyor kücükle ben dogumuma son 1 ay kala öyle alıstırdık. İyi ki de alıştırmışız çünkü doğan bebisim gazlıydı çok ağlıyordu büyüğü de sürekli uyandırıp içimden geçerlermiş😂😂
Mygirlmybaby Hiilyuss ne güzel ya. Benim kızım babasını yataktan kovuyor. Burası geniş biz annemle uyuyoruz Diyor😃
Mygirlmybaby Zumra- çok soru sordum kusura bakmayın ama bebeğiniz doğduğjnda büyük çocuğunuz yanınızda mı uyuyordu yine
Zumra- Mygirlmybaby önemli değil 🤭evet canım ama hep ortalarindaydim büyüğü zarar verir diye 6 aydır hep beraber uyuyorum çocuklarımla 😅
Zumra- Mygirlmybaby bebek doğmadan önce de benimle uyuyordu tabi baba da vardı oğlan dogunca onu baska yataga gondermek zorunda kaldik 🤭
Biz3kisiyiz_ Mygirlmybaby benim kızım da 2 buçuk yaşında asla bizle yatmaz yanımıza alırız gel beraber uyuyalım yok ben yatağıma gidicem sizin ağzınız sabah pis kokuyor diyor 😂 park yatak bu arada odası var ama ben ayirmadim gece onu görmem gerek 🙈