Fatmaserkanaselmina Önerebileceğiniz kadın doğum doktorları var mı acaba gidip memnun olduğunuz devlet özel farketmez. Gebze, Pendik, Kaynarca bu çevrelerde.
Sumeyye_34 Fatmaserkanaselmina Pendik Yüzyıl Esra Günay benim doktorumdu herşeyiyle çok memnundum. Ama Hale hanımda var onuda çok iyi diyorlar.
Sumeyye_34 Fatmaserkanaselmina Sizin memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı bu çevrede? Banada o lazım😌
Seda_123 Fatmaserkanaselmina Pendik yüzyıl hastanesi doktorum Hale kayırandı canım çok iyi bir doktor normal dogum yaptım çok ilgili birisi
Fatmaserkanaselmina Sumeyye_34 gebze yüzyıl hastanesi metin trabzon çok memnunum herşeyiyle en ince ayrıntısına kadar inceliyor anlatıyor
Seda_123 Sumeyye_34 Pendik yüzyıl hastanesi Bünyamin bey var canım baya iyi bir doktormuş bizde ona götürdük
Seda_123 Fatmaserkanaselmina Bayan yanlış yazmış ücreti 135 lira canım muayene ücreti yılbaşında zam geldi
Fatmaserkanaselmina Seda_123 saol canım düzelttiğin için böle saçma sapan tahlil falan yapmıyolar dimi para için kaç yere gittim hep para para olmayan şeyleri istiyolar
Sumeyye_34 Seda_123 Eşimin kurumuyla anlaşmalı hastane biz öyle ödediğimiz için öyle düşündüm bi an. Ama artmış baya yinede biz gitmeyeli..
Seda_123 Fatmaserkanaselmina Yok canım ben hamileyken en fazla 2 test filan yapmışımdır onuda orda yaptırmadım doktor başka yerde yaptırsan da kabul ediyor
Seda_123 Sumeyye_34 Benimde eşimin çalıştığı yerden dolayı indirimli ödüyoruz ben 100 lira veriyorum indirimli fiyatı 35 lira indirim oluyor 😊