Merhabalarr 🧡 bugun bir ay 3 günlüğüz.. kizim dogdugundan beri gece uykusundan kendi uyanmaz alarm kurup 3 saatte bir uyandirip emziriyordum gunduzleride guzel uyuyodu sarilik olmadi hic. kilo alimida guzel hatta biraz fazla da diyebiliriz. Gece uyandirmayi biraktim bir haftadir geceleri 5 saat, iki gündurde de 6 saate yakin uyuyor suan, gunduzleri uzun uykusu yok acikiyor kisa kisa uyuyup uyaniyo uyku duzeni bu sekilde dedim artik uyandirmayi biraktim acaba yanlis mi yapıyorum bugün kilosuna baktirdim güzel almis bir haftadir gece uyandirmadigim zamandada. bende toparlandim kendime geldim resmen uzun uyumalar asiri iyi geldi sütümü dahi etkiledi guzel yonde gunduzleri daha mutlu ilgileniyorum. boyle yapan var mi sonrasinda bi sorun olsun istemem yorumlarinizi bekliyorum teşekkürler simdiden.