Kızlar Bebeğim 2.buçuk aylık
3 gündür akşamları 2 saat bağırıp ağlıyor, memeyi ısırarak çekiştiriyor , acı çeker gibi bir hali var dayanamıyorum… 2 buçuk aydır böyle bir sorun yaşamadık yeni başladı?
Çok çaresizim :(
sizce neden olabilir
Böyle bişey yaşayan var mı