SiprayiL Şu postu atmak için bile kaç reklam kapattım bu kadarı çok fazla değil mi gerçekten?? Reklam bitse tam yazacağım klavye acilmiyor?! Yazarken pat gidiyor klavye. Tam delirmelik. Hevesim kaçıyor valla yeter bir iyileştirme yapılmalı acil
mybabyberatiko SiprayiL ay harbiden ya iki gündür çok reklam çıkıyo bende de önceden daha iyiydii ne oldu birden anlamadım
Feyzosumunannesi SiprayiL Merhaba annemiz ,yeni gelen güncelleme sonrası 2 ,3 gün bu tarz reklamlar alabiliyoruz. Sonrasında düzelecektir.