miray7676 Merhabalar yaklaşık 4 aydır uyuzla savaşıyoruz bu 3. Gidişim oldu doktora , Ziver hap verdi 3 yaşındaki kızımında 1 tane kullanmasını söyledi , Aç karna 2 saat birşey yememek şartıyla Bu hapı kullananız varmı çocuklarda
defnemiraybebek miray7676 ben bekarken yakalandım bu hastalığa ama doktor bana hap vermedi eczaneden yaptırdığım karışım ile atlattım hastalığı İçinde tam ne vardı bilmiyorum ama vazalin ve kükürt olduğunu biliyorum ekstra başka birşey var mı bilmiyorum bu karışımı 3 gün tüm vücuduma sürüp 4.gün kükürtle sabun ile yıkanmıştım