akdemrfdn
eğitim 10 gün oldu.
Oğlum 13 aylık şuan
Evin içerisinde bebek arabası ile sallayarak ve tv den son ses piş piş açarak bile 1,5-2 saatte çığlık kıyamet uyuturduk.
Şuan da kendi yatağına koyuyorum ellemeden sallamadan sadece kısık sesle piş piş söyleyerek yasa telefondan açarak kendisi uyuyor 🥹🙈
İlk 3-4 gün aşırı zordu yatağına koyduğumda hep kalktı ağladı 30-40 dk susturmaya sakinleştirmeyle geçiyordu. Poposuna pat pat yapıyordum sarılıyordum gerekirse yatağına yanına yatıyordum. Şuan ağlamayı bıraktı yatağına girdiğinde uyuması gerektiğini anlıyor ve koy kafanı dediğimde yatağa kafasını yatırıyor 😊