Kizlar yazz kullanmaya basladim cocuktan sonra korunma yontemi olarak 2 hafta kadar kullandim 2 haftada 2 gun disinda her gun kustum ve mide bulantisi cektim. Yan etkilerinde olup sonradan alisip duzelecegi yazdigi icin kullanmaya devam etmeye calistim ama 2 hafta dayanabildim son 3 gun mide agrisindan uyuyamadim geceleri. Sonra biraktim hapi 3 gundur icmiyorum 2 gundur de kanamam geliyor bu durum normal ve gecici midir hic ara kanamam olmamisti simdiye kadar biraktim zaten 3 gun oldu icmeyeli