ebraargull emzirdiğim için ben de hasta gibi hissettiğimde sabah kalkar ağzımı sirkeyle gargara yaparım. Bol su içerim, sık duş alır ve açık havada yürüyüş yaparım. Tüm bunlar çok çabuk iyileşmemi sağlıyor, e artık bebiş de var hastayım diyip yatma lüksüm de yok. Yatmayınca daha kolay atlatıyorum 😂