Turuncukafa15- 50 60 yaşında kaç kişi var aşı olmamış siz oldunuz ama değil mi bebeğinizi bu bağışıklık tan mahrum bırakacaksınız her neyse sizin tercihiniz korktuğumuz şey tiroit mi gerçekten bence daha iyi okuyup araştırmalısınız bağışıklık öyle ordan burdn aldığı mikropla kazanılması yüzde yüz olan bir şey değil kuzenim mennejit geçirdi anne karnında kafasında şant var kafasında hortuma basarak kafadaki suyu karın boşluğuna boşaltıyor ve yüzde 70 engelli, rota geçiren arkadaşımın bebeği var 25 gün hastanede yattı delik deşik oldu çocuk resmen eridi 5 kilo verdi zaten 10 kilo bebekti çocuk eridi diyeceklerim bu kadar aşı olmayınca illaki ağır geçiyor hastalıklar ya da hasar bırakıyor ama aşı olmuş bu hastalıkları ağır geçirmiş kimseyi duymadım eskiden verem varmış millet hep veren olurmuş dönemlere bakım zaren insanlar kırılmış hep su çiçeğinden kör olan en büyük bilinen örneği aşık Veysel’dir mesela aşısızlık şimdi yapılan aşılar hastalık ya da tiroid vırt zırt yapmaz evet içinde civa alüminyum var yapacak bir şey yok yediğiniz alüminyum kaplarda da var ya da yediğiniz konservelerde ya da marketten aldığınız meyvelerde sebzelerde de neler neler var kendin büyütsen bile toprakta var, paket gıdada sadece palm yağı olsa keşke o en masumu hanfendi E bilmemne koruyucular, sitrik asitler, sodyum nitratlar bilmiyorum ama tek bir örneknile aşı yaptırmama kararı almışsınız gibi geliyor sizin tercihiniz ama kimseye aşı yaptırmayı empoze edemezsiniz bu toplum suçudur.