Merhabalar, bebeğim 6 ay 12 günlük ve uyku gerilemesi var sürekli ağlama var. Eline oyuncak veriyorum onu biraz elinde çeviriyor keşfediyor sonra atıyor ağlıyor başka bişe veriyorum örneğin kumanda vs. Biraz elinde tutuyor ağlıyor veya sinirleniyor vurmaya çalışıyor bu zamana kadar herhangi bişeye vurmadık da nasıl öğrendi bilmiyorum kendi kendine yapıyor çok değişik huyları oldu ne yapacağım bilmiyorum yaşayan var mı? Hiç bişeyden memnun değil, gezmeyi seviyor, ben odadan çıkınca ağlıyor. Yürüteç aldık ona binmek istemiyor, ana kucagında durmak istemiyor oturtunca eline bişe veriyorum oyalansın diye dediğim gibi 2 dk sonra sıkılıyor sinirleniyor ve ağlamaya başlıyor zaten dogru düzgün yatmak da istemiyor çok zor durumdayım gerçekten Bi yardım lütfen