Çok yoruldum.. kendime 10 dakika bile ayıramamaktam.. gece 20 kere kalkmaktan… artık göz yaşlarım boşaldı aktı gitti… beş buçuk aylık oldu artık uzun uyur derlerdi tam tersi oldu. Önceden hadi gündüz uyumuyordu gece uykusuna zor yatıyor ama yine bi iki saat aralıksız uyuyordu. Artık gece uykusu da gitti. Adeta direniyor. Biliyorum arkadaşlar gelişimi gereği atak falan filan .. bebeğime tamamen kendim desteksiz bakıyorum ilk günden beri. Ve sadece yoruldum ve içimi dökmek istedim bu kadar .