12 aylık oğlum saat 22.30 da uyur ve tami tamına 23.00 da uyanir. Gece 8-9 kez uyanir ve asla emmeden geri uyumaz. Bu alışkanlığı nasıl düzelteceğim? Uyku eğitimi diyenler olucak ama ben bebeğimin ağlaya ağlaya çaresiz kalıp da kendi kendime uyumasına gönlüm asla razı gelmez. Bana başka öneri verebilir misiniz?