gulsenkryl34 hala ismini çağırınca bakmaması normalmi baba diyor oyunlar oynuyoruz beni taklit ediyor bisürü şey yapıyor ama ismine dönüp bakmıyor
ysen gulsenkryl34 benim bebeğim de 9 buçuk aylık babıldama var anne baba anneanne dede git falan der cee oynarız güleriz göz teması var ama adıyla seslenince pek oralı olmuyor sizin durumunuz be baya zaman geçmiş ama bilgi verirseniz çok mutlu olurum