Bennededimki Beliğe koyunca kıyaöet koparır , kucağa alınca susar . Diş sancısı mı anlamadım oturdum bende ağlıyorum artık 40 dakka ağladı çocuk. Başınıza geldi mi doktora götürmeli mıyım? Çocuk saatı saatine uyurdu (10 aylık ) 3 gündür böyle.