evamasal bizim dişimiz de kırık yoktu, kökünden sallanıyordu ama çok şükür ki yerinden çıkmadı. Doktor bize çok küçük olduğu için herhangi bir işlem yapamam şuanda kesinlikle 1 ay boyunca ön dişleri ile hiçbir şey yemesin merak etmeyin diş tutar dedi, önemli olan dişin canlılığını kaybetmemesi olduğunu söyledi. 1 ay sonra kontrole gittik diş tutmuştu artık sallanmıyordu takip edeceğiz dişin ve diş etinin rengini diye söyledi. Maalesef bizim bi süre sonra dişimizin rengi değişmeye başladı hemen götürdüm diş canlılığını kaybetmiş dedi genel anestezi ile kanal tedavisi yapacağız gelecek olan kalıcı dişin etkilenmemesi için dedi ama ben bir türlü cesaret edip götüremedim hala bekliyoruz bu şekilde bi sıkıntısı da yok dişiyle ilgili şuan gayet sağlam yiyip içiyor