Kızlar bebeğim üç aylık olduğundan beri su vermeye başladım iki günde bir falan. Bütün doktorlar verme dedi ama ben bebeğe daha çok mama verdiğim için artık su da vermeye başladım. İki aylık olduktan sonra kakasını on günde bir yapmaya başlamıştı su verdikten sonra birkaç günde bire indi. Siz su veriyor musunuz ya da ne saman vermeye başladınız?