glsmcmndr Herkese merhaba sütümün az geldiğini fark ettim onu da sağınca fark ettim deneyimleri olan paylaşabilir mi nasıl artırabilirim
sevvgi glsmcmndr sık sık emzirerek süt çoğalır zaten. Ama sağmakla sütün az yada çok olduğu anlaşılmaz çünkü emmekle bir değil.
ssydaa glsmcmndr bence her emzirmeden sonra su içmek. Ben her emzirmeden sonra 400 ml su içtim. Sağdım da emzirdim de
glsmcmndr sevvgi etrafımda ki insanlar yetmediğini söylüyorlar sürekli psikolojik olarak çok etkiliyor bu da artık bende yetersiz görmeye başladım çaresizlikten arayış içindeyim
Asyamomy19 Sağmakla ölçme canım sütünü ilk emzir bebişi 20 dk sonra sağım yap 20 dk 10 dk mola sonra tekrar sağım Dut suyu Solgar Ve i mom kullanıyorum gözle görülür arttırıyor bence
buseie 1 aylık bebeğim sütüm yoktu pek o yüzden mama veriyorum mecbur emzirmeye de çalışıyorum dut rezene hoşaf tahin helvası bestekar damla promalt içecek hepsini tükettim bu süreçte am çok etkili olmadı birisi humana çay dedi onu bulamadım mamsel diye bir çay aldım eczaneden içerikleri aynıymış o baya fark ettirdi bana hala tam yeterli değil ama sağdığımda farkı gördüm biraz daha artış oldu deneyebilirsin bide şu iç ben çok içemiyorum ama içmeye çalışıyorum inşallah sütümüz artar