Bebeğim yarım saat önce ilk adım arabasının üstüne çıkmıştı oynarken yuz ustu düştü yarım saat ağladı neredeyse yüzüne baktığımda birde ne görüm ust sağ dişinin yan tarafı kırılmış kokundede nokta kadar kam var ne yapacağımı bilmiyorum mahvoldum böyle bir şey yaşayan var mı sut dişi düşene kadar bu şekilde mi kalacak 😔 2 Aralık da tam 1 yaşında olacak doktora götürsem izin vermez ne yapacağımı bilmiyorum lütfen bilgisi olan yazsın