Selam hanımlar. 29 aylık bir oğlum var. Doğduğundan beri uykuyu seven bir bebek olmadı hiç ama öyle ama böyle idare ettik sıkıntımız yoktu. Son zamanlarda ise bildiğiniz uyumak istemyor. Tam gözü kapanıyor pat açıp tavana bakıyor, eliyle gözünü uyumaaa diye uyarıyor sanki . Yatakta oyunlar şunlar bunlar…. Öğle uykusunu yaptırmadığım zaman da oldu sonuç aynı. Sabahları en geç 8.30 kalkıyor bide. Ben artık napacağımı şaşırdım. 2 yaş sendromu mu acaba diyorum ama bedenen nasıl dayanır o uylusuzluğa diyorum acaba farklı bir şey olabilir mi tecrübelerinizden yararlanmak isterim 🙏