arelinannesi1 Avokado yı nasıl yiyorsunuz ya ben kokusuna bile dayanamıyorum midemi çok bulandırıyor oğlum da sevmedi zaten beğenmedi tarifler var mı böyle çok beğenirsin kesinlikle bunu dene dediğiniz aldım duruyor dolapta 😂😂
Ipeekkkkk arelinannesi1 çatalla iyice ezdikten sonra limon tuz ve sarımsak ekleyip karıştırınca çok lezzetli oluyor. Normalde bende hiç sevmiyordum ama böyle yiyebiliyorum
Mnli arelinannesi1 kendim avakado limon tuz sarımsak tozu çörekotu ve susam ile sos olarak seviyorum ekmek üstüne oğlum dümdüz tuz limon ezilmeyecek ve çatalla yenecek kızım muz ile puding kıvamında 😂
Okaymam arelinannesi1 muz yogurt cevizle ezin mis gibi ara öğün 😊 yarım cennet hurması, ceviz, çeyrek avokado, keciboynuzu unuyla da ckk güzel soguk tatlı oluyor 😊
[silindi] Ek gıda donemindeyken muzla karıştırıp veriyordum . Şimdi limon nar ekşisi tuz la karıştırıp yiyoruz .coook severim
nalin14 arelinannesi1 henüz bebeğime denemedim ama ben kendime yaptığımda peynir haşlanmış yumurta limon zeytinyağı karabiber tuz pul biber ekliyorum azıcık çok lezzetli oluyo kızarmış ekmeğe sürüp yiyorum Bebeğime de labne yumurta ile denemeyi düşünüyorum
arelinannesi1 nalin14 bende bebeğime aynı dediğiniz gibi yumurta sarısı ve labne ile yaptım ay kokusu tadı hiç ama hiç beğenemedim zaten oğlum da yemedi😂😂
nalin14 arelinannesi1 avokadonun kokusunu biraz baskılamak için başka bişeyler eklenmeli ama bilemedim araştıracağım bende 🥲
bngmtkn arelinannesi1 Avokado, yoğurt, labne, bebe bisküvisi üzerine de biraz zeytinyağ kahvaltı olarak böyle veriyorum bayılarak yiyor 2 güne 1 de yarın haşlanmış yumurtanın sarısını koyuyorum
ezgiaslan10 Oğluma labne ile ezip zeytinyağı dökerek yediriyorum ben o kadar seviyorum ki öyle direk yerim ama kahvaltıda yağ ve limonla yiyoruz birde avakadolu tost tarifi var bebekler için olan avakado yumurta ve tercih ettiğiniz unu karıştırıp yağlı kağıdın arasına tost makinasında döküyosunuz öyle bir tost oluyo oğlum cok seviyor onu deneyin isterseniz birde
Nesli123- arelinannesi1 ben kendim için yapacaksam önce ekmekleri tost makinesinde kızartıyorum hafif tereyağ sürüp, üzerine ezdiğim avokadoyu sürüyorum, ezine peyniri , domates , marul koyup tekrar tost makinesinde kızartıyorum harika oluyor