sudess cihazdan kendiniz ayarlıyorsunuz mesela biz önce tüm odalarda tek tek çalıştırdık dolap kapaklarını falan açtık 45e düşürdük. Şimdi nem nerde yüksek oluyorsa 60 ideal oluyor ona ayarlıyoruz. Yine siz kaça ayarlasınız ona düşürüyor ama çok düşüğü de boğazınızı kurutur. O değere geldi mi makine otomatik kendisi duruyor. O camlardaki buğulanmayı rutubeti aldı yani. İlk çalıştırdığımızda fazla nemli yerden nemi normale dönmüş odaya geldiğimizde bile hava kalitesinin ne kadar farklı olduğunu gördük.