sudess
Biz geçici bir süre annemin yanında kalıyoruz kendi evimdeyken nem sabitti asagi yukarı biraz oynuyordu. ama annemin evinde kaldığımız odada 70-75 dereceleri goruyorum sabaha kadar. Kapıyı kapatıyoruz gece yatarken ya onunla ilgisi var kapalı ortamda daha fazla nem oluyor galiba. Yada bu oda diğer odalara göre daha soğuk oluyor ısınmadığı için de nem olabilir. Bende çözemedim durumu
Sizde kapıyı kapatıyor musunuz yatarken veya eviniz soğuk oluyor mu? Benzer şeyleri yaşıyorsak bi bağlantı kurabilir miyiz acaba dedim