Kızlar oğlum 7 aylık. 6.ayda tadımlara başladık. Başladığımız günden beri aşırı bir şekilde tatmayı reddediyor. Kaşığı tabağı mama sandalyesini gördüğü anda ağlamaya başlıyor. Elimle vermeyi denedim yine istemiyor. Denemediğim şey kalmadı. Uyku sonrası emmeden verdim, emzirdim 1 saat sonra denedim olmadı , metal kaşıkla silikon kaşıkla çatalla elle denedim olmadı. Kucağımda yerde bizimle masada olmuyor Nuh diyor peygamber demiyor. Sinirlerim çok bozuk ve çok üzgünüm varsa tavsiyesi olan çok sevinirim.