Kızlar oğlum 6,5 aylık. Son 1 haftadır memeden başka yerde uyumuyor. Önceleri ayakta sallanarak uyuyordu şimdi ayağıma aldığım zaman kıyamet kopuyor morarana kadar çığlık çığlığa ağlıyor. Sadece memede emerek uyuyor ama işin kötüsü memede uyuduktan sonra yatağına bıraktığımda ya aniden uyanıp ağlamaya başlıyor yada yarım saat sonra falan uyanıp ağlamaya başlıyor ve mecburen tekrar kucağıma alıp emziriyorum çünkü emzirmezsem asla uyumuyor ve çok ağlıyor. Sabaha kadar yarım saatte bir uyanıp duruyoruz artık çıldırıcam ne yapabilirim benim gibi olupta çözebilen var mı?