Merhaba herkese bebeğim 8.5 aylık yaklaşık 2 aydır ıkınırken kendini çok kasıyo kabız da değil kakası normal ve nerdeyse her gün yapıyo ama ıkınırken kusuyo bazen çok bazen az. Emzirdiysem hemen peşine ıkınıyorsa çok kusuyo biraz zaman geçtiyse az kusuyo hatta bazen burnundan bile geliyo. Yenidoğanken bile hiç kusmadı sayılıdır yani doktora da götürdüm her şeyine baktı diş döneminde olabilir ayda 4-5 i geçerse bi daha gel dedi ama insanın evladı olunca insan ister istemez endişeleniyor. Daha önce başına gelen oldu mu acaba?
Bu arada, doktor ilk başta gıda intoleransından süt alerjisinden vs şüphelendi ancak kakasında bu zamana kadar hiç mukus kan olmadı yüzünde kızarıklık vs o ihtimali elemiş olduk böylece