Merhaba, bebeğim 6 günlük. Anne sütü ve mama takviyesiyle besliyorum. Her beslenme sırasında kaka yapıyor, örneğin sağ göğsü emerken kaka yapıyor pişik olmasın diye emme bitince altını açıp sol göğse alıyorum o sırada yine kaka yapıyor. Bu şekilde bir beslenmede az 3 kez altını almış oluyorum. Totalde 15 belki 20 kakalı bez çıkıyor. Tabi hepsi dolu dolu değil ama bağırsak hareketlerini kaka yaparken duyabiliyorum. Gün içerisinde kaka sayısı çok fazla olduğu için endişeleniyorum. Kakası sarı sıvı ve ufak partiküllü. Sürekli kaka yaptığı için pişik problemi de yaşamaya başladık. Bu durumu yaşayan var mı acaba çok endişelenmeye başladım. Süt alerjisi ya da başka bir sebebi olabilir mi? Bilen ya da böyle bir şey yaşayan varsa yönlendirme yapabilir misiniz?