Huma_kus34
Daha ilk gün olduğu için çok normal zamanla öğrenecek. ben serüvenimizi anlatayım. Kızım 28 aylıktı öncesinde lazımlık alıp klozetin yanına koymuştuk ben gidince oda gelip üstüyle başıyla oturuyordu. Anlatıyordum biraz daha ilerde bizim gibi çişini kakanı tuvaletine yaparsın temiz olursun sanada güzel güzel çamaşırlar alırız vs gibi. Bir gün hadi senin için alışveriş yapalım deyip çıkardım rengarek iç çamaşırları aldık kendisi seçti hepsini. Ertesi sabah bezi çıkardık çamaşır giydirdik tabi beş dakika geçmeden üzerine yaptı 😅 banyoda temizlenip yenisini giydirdim her yarım saat 20 dakikada bir ay benim çişim geldi hadi annem sende gel diyordum ve uzun süre oyalamaya çalışıyordum. Birkaç kez denk getirdiğimizde evde abartılı sevinç gösterileri yapıyorduk “ooleeey Elif çişini tuvalete yaptııı” diye. İlk dört gün hep ben götürdüm 4. gün sıkmaya başladı kendini. Çişini tutuyor ve kımıldanmaya başlıyordu o çabasını gördükçe götürdüm yaptı. Süreleri de uzamış oldu böylece. Kakasını bir iki kez üzerine yapmıştı çaktırmadan çamaşırından lazımlığa döküp aaa bak buraya yapmışsın diye alkışladım. Beraber klozete döküp bay bay çiş bay bay kaka diye gönderdik. 8. gün kendisi gelip anne çiş dedi o zamandan sonra hiç kaçırmadı. Bu süreçte koltukta hep oturduğu bir yer var oraya alez serip koltukla aynı renk havlu örttüm anlamasın diye. Oraya da bir kez yapmıştı ilk günler.
Gece meselesindeyse ilk günler uyuyunca bez bağladım uyanmadan çıkardım çünkü sabaha kadar çok kez çiş yapıyordu. 5. gün kuru uyandı tekrar bağlamadım onuda öyle hallettik. Gece çişi gelmiyor bir yılı geçti sadece 2-3 kez gece çiş için uyandı kendisi. Gece tuvalete kaldırıldığında alışkanlık olabiliyormuş o yüzden böyle yapmayı tercih ettim.