Ben pınar karadenize götürüyorum ama memnun değilim . Farklı doktor arayışındayım ama kimseden şu çok iyi diye duymadım evime yakın diye mecburen oraya gidiyorum. Dün bebeğimin kontrolü vardı eşimle hemşireye sorduk ali beyin anlatımı çok iyi dedi. Diğerleri kısa cevaplar verir ama ali bey çok detaylı anlatır dedi. Bunu bana doğum yaptığımda bir hemşire daha söyledi. Bizde ali beye götürdük ben aslında anlatımını beğendim ama eşim asık suratlı olduğu için çok beğenmedi. Dün pınar hanıma götürdük yine . Ama asla verim alamadım çok kısa cevaplıyor normal, evet, hayır gibi..