Mayaaa Kızlar bugün hamile olduğumu öğrendim daha 4 haftalık ama ben bilmeden dişlerimi yaptırdım kanal tedavi dolgu ne varsa yaptırdım lazerede gidiyordum bunların bir zararı olmuş mudur hamilelikte bunları yaptıran var mı ?
Ikrazumra19 Mayaaa sanmiyorum canim daha cok kucuk o yuzden birsey olmamistir simdiden sonra gitmezsin lazerw filan 😊
Kartal Mayaaa korkmayın bende hamile oldugimu bilmeden dalış yapmıştım aslında yasak hamilelere çok korkmuştum öğrendikten sonra çok şükür oğlum sağlıklı
Hiloli Mayaaa lazer epilasyonu diyorsanız ben de bilmeden yaptırdım içiniz rahat olsun bir zararı olmadı. Daha çok başında iken bilmeden yaptıklarınızın zararı olmuyor . Ya hep ya hiç diye birşey var çünkü ilk haftalar .
Ikrazumra19 Mayaaa tabi canim duser ister istemez ama henuz olusum asamasinda yani 4 haftadan once ogrenmek cok zor o yuzden birsey olmaz bende hamile oldugumu bilmeden sacimi boyamistim cok sukur birsey olmadi😊
Mayaaa Ikrazumra19 Doktorların geneli bir sıkıntı olmaz diyo zaten ama biz çevredekilerin lafına inanarak üzülmeyi tercih ediyoruz maalesef
DefneCeydak Ben hamileyken kanal tedavisi de dolguda yaptirdim , dr.um izin vermişti, bende korkmuştum çok şükür bisey olmadi ama sonralari yaptırma ihtiyacınız olursa yine dr.nuza danışabilirsiniz..
Mayaaa DefneCeydak Benim hiç haberim yoktu hamile olduğumdan galiba yaptırdığımda daha 2 haftalık falandı bir zararı olmaz inşallah
DefneCeydak Mayaaa içinizi ferah tutun , bisey olmaz inşallah, sağlıcakla kavuşun, hayırlı uğurlu olsun bebisiniz 😊
Misskokulum Mayaaa merak ettim kuzum burda çok denk geliyorum korunmamıza rağmen hamile kaldık diyenlere dedim acaba sen de o mağdurlardan misin 🙈😂hayırlı olsun bu arada ilk bebiş ne kadarlık
Mayaaa Misskokulum Bebiş daha küçük 1 yaşında bazen korunuyorduk bazen korunmuyorduk bizimki saldım çayıra mevlam kayıra hesabı 😂
Misskokulum Mayaaa hahahha olsun bebeğin büyükmüş zaten diğeri doğana kadar Allah’ın izniyle neredeyse 2 yaşına girecek 😘