Bebeğim 10 aylık olacak desteksiz uyutmayi basaramiyoruz bir türlü gözünden uyku aksada illaki biraz sallanmadan uyumuyor. Önceden kulağımızla falan oynayıp kendi kendine uyuyordu bazi sıkıntılar yüzünden sallamak mecburiyetinde kaldık ve ne yazik ki böyle alıştı. Nasıl yapabilirim? Sonradan alıştırabilen varmi desteksiz uyutmaya?