Digdemmd Selamlarr. 4 aylık oğlum var ve sürekli ayakta durmak istiyor. Bende hoppala almayı düşünüyorum ama kararsızımda. Sizler hoppalayı kullandınız mı? Kullandıysanız kaçıncı ayda kullanmaya başladınız ve hangi markayı kullandınız? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim ☺️
Zeynapasel Digdemmd bende merak ediyorum 4 aylık artık dondugu icin tek bırakamıyorum yurutece ne zaman koyabiliri acaba tuvalete zor gidiyorum uyanıkken
ErtugrulAnnesii Digdemmd ben aldım ama cok durmuyor üzerinde sıkılıyor hemen 6. Aydan sonra daha aktif kullanmaya başladık doktorumuz öyle önerdi. Üzerindeki oyuncaklarla oynuyor bir iki hopluyor hemen sıkılıyor bizimki. Gereksiz bişey bence
Ogulveannesi Zeynapasel bizimkide 4ay bitiyor 5e girecek Herkez 6.ayda Diyor bende alıCam bakınıyorum 🥰zaten az kalmış en iyisi beklemek😊
Ogulveannesi ikos58 günde yarIm saat KalaBilİrlermİş sabah10 dk öğlen 10 dk akşam 10dk bindirmeyi düşünüyorum ben bizde onlarla büyüdük yeğenlerim onlarla büyüDü hepsi erkek sıkıntı Olmadı🙂
ikos58 Ogulveannesi evet bende doktorumuza aynısını soyledım oda ılerde bır sey olursa benden gunah gıttı dedı 😁 bende cok ıstıyorum ama cesaret edemıyorum
Ogulveannesi ikos58 günde 10dk dkdan yarımşar saatten birşey Olmaz diyor DoktorlR bende öyle YapıCam O ara yemeğimi koyaRım oda Oyalanır onda 🥰
Ogulveannesi G_ADAN beniM çoçuğun Yatağını Pusetini vs Eşyalarını aldığım bir bebek mağazası var Ankara’da ordan alıCam Haftaya gitmeyi Düşünüyorum Markası bilmlyorum ama 110tl miŞ internette çok pahalı 450-500küsürden başlıyor